Üreten Engelliler Merkezi yeni mezunlarını verdi
Maltepe Belediyesi’nin engelli bireylerin sosyal yaşama katılımını desteklemek amacıyla kurduğu Üreten Engelliler Merkezi, yeni mezunlarını verdi.
- 23-06-2026 22:04
- 27
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...