Manisa Büyükşehir’den 18 Bin 500 Kişilik Aşure İkramı
Manisa Büyükşehir Belediyesi, bereketin, paylaşmanın ve dayanışmanın simgesi olan Muharrem ayı dolayısıyla il genelinde aşure dağıtımı gerçekleştirecek.
- 25-06-2026 19:18
- 23
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...