Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramlarına başladı.
- 25-06-2026 19:43
- 15
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...