Antalya Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem Ayı boyunca aşure ikramı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, birlik, beraberlik ve paylaşmanın en güzel simgelerinden biri olan Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede aşure ikramında
- 22-06-2026 13:12
- 14
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...