İzmir'de muharrem ayı aşureyle taçlandı
İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayının birlik, kardeşlik, sevgi ve hoşgörü ruhunu yaşatmak amacıyla bu yıl da geleneksel aşure dağıtımını gerçekleştirdi.
- 27-06-2026 11:30
- 33
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...