Başkan Tugay aşure lokmasını paylaştı
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, Karşıyaka’da Zübeyde Hanım Alevi Bektaşi Kültürünü Yaşatma Derneği’nin düzenlediği aşure programına katıldı.
- 28-06-2026 11:03
- 29
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...